Nathalie Hjulborg
Vi i Made In Peking har i dag passat på nu när det är Bråvalla festivalen att gå ut och fota personer.
Först ut har vi Nathalie Hjulborg, 17 år från Umeå.
 
 
Hej Nathalie! Vad har du på dig?
Hej! Jag är väldigt mycket inne på Second hand så min T-shirt, väska, armband och solglasögon är från Second hand-köpt, men kjolen är från Lindex.
 
Vart får du din inspiration ifrån?
Jag läser väldigt mycket tidningar och läser en del bloggar.
 
 
Kan du nämna någon speciell blogg?
Ja, jag kan tipsa om www.le-happy.com 
 
Jag ser att du ska på Bråvalla! Vilka ser du mest fram emot att se?
Frank Ocean, Maskinen och Avicii. Sedan såg jag Rebecca & Fiona i går, de var bra.
 
 
Du kan följa Nathalie blogg och Instagram: Nathalies blogg, Nathalies Instagram




* Namn:


* E-mail: (Syns ej)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: